people2 yg cute :)

assalamualaikum n samat sejahtera , thnx for vzit my blog and kpda sesape yg bace my post tenQ so much ekk :) i appreciate u all punye kerajinan hihihihi . . . siape yg lagi rajin follow la sekali ^0^

About Me

My photo
nurlaili abdul hadi, from KB qlatey(kelantan) . student . .

Friday 18 November 2011

1st day of my holiday

assalamualaikum .

rasenye da brminggu - minggu saye x buad post baru . cbok la skang bnyk kije plak tuh . im buzy for my final exam . alhamdulillah , 6A's in my hand . saye akn usahakan smoge brjaye dptkan 8A's plak .

oke . stop for exam ! this is holiday , i want to enjoy my holiday . firstly , xthu lar nk buad ape my exam still xde plan for that . morever rase balep kampung kot . tp korang holiday , holiday jgak . olwez take care of your self oke . that's for today :)


No comments:

Post a Comment